ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    נהיגה בזמן פסילה

    נהיגה הינה זכות, אשר כל אדם בישראל יכול לבחור לנצל. אך מכיוון שבנהיגה בכלי רכב ממונע על הכביש יש גם סכנות, שכן תאונות דרכים הינן דבר שכיח, יש צורך ברישיון נהיגה תקף. כדי להשיג רישיון, תצטרכו לעבור מבחן עיוני, מס' מינימלי של שיעורי נהיגה אצל מורה מוסמך וכן לעבור "טסט"- מבחן נהיגה בפועל, אצל בוחן מוסמך. לאחר שקיבלתם את הרישיון הנכסף, תוכלו לעלות לרכב, ולנהוג ברחבי כבישי מדינת ישראל.

    אמנם, אנשים לא מעטים מבצעים עבירות תנועה, כלומר עוברים על אותם חוקים שהתחייבו לשמור עליהם במהלך לימודי הנהיגה, ושמטרתם לשמור על הבטיחות בכבישים. כאשר אדם עובר על חוקי התנועה, ומסכן את שאר הנהגים והולכי הרגל שסביבו, ייענש הנהג, על מנת שיהיה סיכוי שישנה את דרכיו בעתיד, בנוסף להרתעה כלפיו וכלפי עברייני תנועה פוטנציאליים אחרים. אחת הסנקציות המוטלות על אדם אשר עבר על חוקי התעבורה, הינה פסילת רישיונו, מבחנים ומעבר הסמכה מחדש- על מנת לקבל את רישיון הנהיגה שלו בחזרה.

    בין עבירות התעבורה השונות, תוכלו למצוא אי ציות לתמרורים ולרמזורים, נהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת וכדומה. אם למשל עברתם על החוק בכך ששתיתם אלכוהול מעל לכמות המותרת, לפני שעליתם על ההגה, ונתפסתם בעת ביצוע עבירה זו, מומלץ להסתייע בייעוץ משפטי. אם תרצו למצוא איש מקצוע כמו עורך דין נהיגה בשכרות יש להיעזר במי שבקיא בעבירות התנועה, וכמו כן סייע ללקוחות רבים בעבר.

    עורכת דין עדן זינו הינה מומחית בתחומי המשפט הפלילי, דיני התעבורה ודיני צבא. הינה מוסמכת ובוגרת תואר ראשון במשפט עם חטיבה במשפט פלילי וקרימינולוגיה. כיום, חברה בלשכת עורכי דין ועובדת בשיתוף פעולה עם עורכי דין בכירים בתחומים רבים. אתם מוזמנים לקבוע פגישה על מנת להיעזר בשירותיה של עורכת דין זינו, אשר תוכל לסייע לכם ולספק את המידע המשפטי הנדרש להתנהלות נכונה בכל שלבי ההליך, החל מהגשת תלונה או פתיחת חקירה כנגדך. עו"ד זינו תספק לכם שירות מקצועי ללא פשרות לכל אורך הדרך, על מנת להשיג את התוצאה המיטבית בעבורכם.

     

    נהיגה בזמן פסילה

    נהיגה בזמן פסילה – עבירה

    פסילת רישיון נהיגה היא עניין משמעותי ומהותי. אדם שהרישיון שלו נפסל כנראה ביצע לפחות עבירת תנועה אחת ויתרה מכך – לפחות עבירה אחת הייתה חמורה במיוחד וסיכנה את החיים שלו עצמו או את החיים של הנהגים האחרים והולכי הרגל. נהיגה בזמן פסילה היא הוספת חטא על פשע וההתייחסות לכך תהיה מחמירה מאד. אדם שנוהג בזמן שהרישיון שלו פסול לשימוש עלול למצוא את עצמו בסיכון לפסילת הרישיון לצמיתות ולכך תהיינה השלכות לא פשוטות על מהלך החיים האישיים שלו, שכן לבטח הוא צריך את רישיון הנהיגה בשביל שגרת היומיום שלו. מכאן שחשוב לקבל ייעוץ משפטי לפני שמבצעים כל פעולה.

    מה המשמעות של נהיגה בזמן פסילה?

    כאמור, מי שנפסל רישיון הנהיגה שלו כנראה ביצע עבירת תנועה אחת לפחות ויהיה מדובר בעבירות חמורות. המשמעות היא שאין הרשויות סומכות עליו לנהוג על פי החוק ועל פי הכללים ולכן העונש בגין העבירות שבוצעו הוא הרחקה מהכביש. נהיגה בזמן פסילה כאמור היא הוספת חטא על פשע ויש בכך כדי להפגין זלזול ברשויות החוק ובמשמעות של ציות לחוק על מנת שהמרחב הציבורי יהיה נוח ובטוח לכל אדם שנמצא בו. לא מומלץ להתמודד עם עניין כזה לבד וחשוב לפנות אל עורך דין שיסייע וימצא את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם העניין.

    לשמור על חוקי התעבורה ולשמור על החיים

    יש סיבה לכך שהמחוקק בוחר להחמיר בכל מה שקשור לעבירות תנועה. פסילת רישיון הנהיגה היא עניין משמעותי, בעיקר עבור מי שחייב לנהוג ברכב שלו במסגרת השגרה המשפחתית שלו או לצרכי פרנסה. נהיגה בזמן פסילה עלולה להחמיר את המצב ולכן במידה וזה קורה והנהג נתפס – עליו ליצור קשר כמה שיותר מהר עם עורך דין לנושאי תעבורה וכך להבין לעומק מה הוא אמור לעשות ואיך יהיה הכי נכון להתנהל ולהתנהג. בעזרת הייצוג המשפטי יתכן והעניין ייפתר מהר יותר.

    עורכת הדין עדן זינו היא עורך דין פלילית המציעה מגוון שירותים משפטיים גם בתחומי התעבורה ומציעה יחס אישי ומקצועי לכל לקוח ולכל אדם.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support