ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    נהיגה תחת השפעת סמים

    הזכות לנהוג קיימת לכל גבר ואישה בישראל, המגיעים לגיל מסוים. עם זאת, כדי לממש זכות זו, המדינה קבעה כי יש לקיים מספר תנאים, עקב כך שמדובר בפעילות הטומנת בחובה סכנה מסוימת, שכן הכבישים הם מקום בו ישנן תאונות ואנשים נפצעים או חלילה נהרגים. לכן, בכל מדינות העולם כיום, ישנם כללים המסדירים מתי ואיך ניתן לקבל רישיון נהיגה. לרוב יש צורך לעבור מבחנים עיוניים ומעשיים שונים אצל בוחנים מוסמכים, וכן להיות תחת השגחה של נהג ותיק מוסמך בחודשים הראשונים לאחר קבלת רישיון הנהיגה.

    כאשר אדם עובר על דיני התעבורה, הוא יכול לעשות זאת בכך שביצע אחת מיני עבירות התנועה הרבות הקיימות בספר החוקים. בין העבירות הקיימות נוכל למצוא נהיגה בשכרות, אי ציות לכלי התנועה, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה ברשלנות וכן עבירות רבות נוספות. כאשר אדם עובר על דיני התעבורה ונתפס, הוא צפוי להיענש באמצעות אחת מהסנקציות הקיימות בחוק. בין היתר, ניתן עקב כך לשלול את רישיונו לצמיתות או לתקופה קצרה, ולחייב אותו לעבור מחדש את המבחנים העיוניים והמעשיים, וזאת על מנת להראות שלמד וישנה את דרכיו בעתיד, כך שלא יהוו סכנה לשאר משתמשי הדרך. אם אתם או מי מחבריכם עברתם על חוקי התנועה ונתפסתם, הינכם צפויים לעמוד לדין בשל כך. במקרים אלו, מומלץ להיעזר באיש מקצוע מתאים אשר יעניק ייעוץ משפטי כאשר תיפתח חקירה, והינכם עומדים לקראת הליכים משפטיים. בכדי למצוא עורך דין נהיגה בשכרות כדאי להיעזר בעורכת דין המתמחה בתחום, ולה ניסיון רב.

    עורכת הדין עדן זינו, אשר למדה משפטים בדגש על משפט פלילי וקרימינולוגיה, הינה מומחית בדיני התעבורה והצבא וכן במשפט הפלילי בכלל. היא חברה בלשכת עורכי הדין, ועובדת בשיתוף פעולה עם עורכי דין בכירים במגוון תחומים. אם אתם מעוניינים בסיוע משפטי מקיף ואיכותי, בכל הקשור לעבירות נהיגה, מומלץ לפנות כבר היום לסיוע מצידה של עורכת הדין עדן זינו, אשר תלווה אתכם החל משלב פתיחת החקירה או הגשת התלונה כנגדכם, תוך הענקת יחס אישי ושירות מעולה- עד אשר העניין ייפתר בתוצאה הכי טובה בעבורכם.

    נהיגה תחת השפעת סמים

    נהיגה תחת השפעת סמים – משרד עו"ד עזן זינו

    עבירות סמים נחשבות לעבירות חמורות במיוחד, שכן יש לסמים השפעה רעה על התפקוד התקין של הגוף ובהשפעת הסמים אנשים עלולים לבצע פעולות אלימות שהם לא ישלטו בהן. מכאן שעבירה כמו נהיגה תחת השפעת סמים חמורה במיוחד, שכן מי שנוהג לאחר שהשתמש בסמים עלול לגרום לתאונה שייפגעו בה לא רק הוא עצמו אלא אנשים אחרים בדרכים, חפים מפשע, שהמזל לא איתרע להם והם נסעו ליד אותו נהג ברגע הלא נכון. יש מי שרואים בנהיגה כזאת רצח לכל דבר ועניין ואכן מדובר בעניין משמעותי ומהותי. רצונו של המחוקק הוא לא רק להעניש את מי שעשה את זה אלא גם להעביר מסר שאסור לעשות זאת.

    איך מתמודדים עם עבירה של נהיגה תחת השפעת סמים?

    מי שמוצא את עצמו עצור או נאשם בגין נהיגה תחת השפעת סמים צריך לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין פלילי אשר עוסק בעבירות סמים שונות שיגיע לייצג אותו. אותו עורך דין גם יסביר לו במפורש מה המשמעויות של ההאשמות נגדו ואיך יהיה הכי כדאי ונכון להתמודד איתן. עורך דין שמכיר היטב את התחום ויש לו ניסיון רב בייצוג לקוחות יוכל למצוא את הדרך הטובה ביותר לסייע ללקוח שלו ולמצוא את הפרצות בחוק שיאפשרו לו להשתחרר בערבות או להיות מואשם באישומים חמורים פחות.

    החשיבות של פנייה אל עורך דין

    מבחינת מערכת המשפט אין זה משנה האם מדובר בעבירת סמים ראשונה, שכן החומרה שלה תעיד על כך שמדובר באדם שכנראה עלול שוב לבצע עבירות סמים דומות. נהיגה תחת השפעת סמים היא לא עבירה שעוברים עליה לסדר היום ולכן מי שנאשם בביצוע עבירה זו חייב שיהיה לצדו עורך דין מקצועי ומנוסה שכבר ייצג כמה וכמה לקוחות בתיקים דומים ויידע בדיו' מה דרך הפעולה של מערכת אכיפת החוק כאשר מקרים כאלה קורים.

    עו"ד עדן זינו מתמחה בעבירות סמים ובייצוג לקוחות במקרים פליליים ומומלץ לפנות אליה לקבל ייעוץ, ליווי או ייצוג מלא וכך לדעת שנמצאים בידיים טובות ואחראיות.

    נהיגה תחת סמים
    מהי עבירת נהיגה תחת השפעת סם ומהם העונשים הצפויים לכם אם נתפסתם? אלו שאלות שלא מעט אנשים שואלים עצמם בסיטואציה בה הם נחשדים בעבירה זו או נתפסו תחת השפעת סמים במהלך הנהיגה. במאמר זה, תדון עורכת הדין עדן זינו בעלת משרד עורכי דין מהמובילים בישראל בתחום הפלילי על ההשלכות של עבירת נהיגה תחת השפעת סם על פי החוק.

    נהיגה תחת השפעת סמים – זה פוגע בכם
    לא מעט מחקרים מראים שנהיגה שהיא נהיגה תחת השפעת סמים פוגעת בכושר קבלת ההחלטות, כושר החשיבה, ההתמצאות ובשליטה. מצבים אלו פוגעים בנו ברמת התפקוד ואם אנחנו בנהיגה תחת השפעת הסם ללא ספק זהו מתכון מוצלח לתאונה קטלנית. יחד עם זאת, אם בכל זאת נתפסתם תחת השפעת סמים לפני שביצעתם את התאונה הקשה, ניצלתם וגם האנשים שסביבכם ניצלו כי התוצאות של תאונה כזאת עלולות להיות קטלניות. ועל כן, עבירה זו מביאה לקנסות, שלילת רישיון לתקופה ארוכה ועוד עונשים רלוונטיים.

    מהם העונשים הצפויים על עבירה זו?
    פרט לשימוע בו המשטרה עלולה לפסול לכם את הרישיון לתקופה מינימלית של 30 שנים, ישנה גם אופציה שתקבלו בנוסף לכך שלילת רישיון לתקופה של שנתיים, מאסר על תנאי, או מאסר בפועל. כמו וכן, קנס כספי ופסילת הרישיון הן גם אופציות שנמצאות על השולחן בעבירה זו. במידה והנהג אינו הורשע בפעם הראשונה בעבירה זו בתוך שנה הוא עלול לקבל פסילת רישיון נהיגה לארבע שנים, במינימום. בסיטואציה זו, יש לצפות גם לכך שהמשטרה תבקש בפועל מאסר על מנת למנוע הרג ונזקים בשל השפעת הסמים במהלך הנהיגה.

    למה חשוב להיות מלווים בעורך דין?
    אם זוהי עבירה שניה, כאמור, עלולות להיות השלכות קשות יותר מפסילה כמו מאסר בפועל בנוסף לעונשים הנוספים על כך. על כן חשוב שעורך דין מקצועי העוסק בתחום הפלילים ובתחום לש נהיגה תחת השפעת סמים יבחן היטב את התיק ובאופן מדוקדק על מנת שאפשר יהיה לבדוק כיצד להקל על הנהג את העונשים הכבדים ולהגיע אל הסדר טיעון משמעותי. לליווי מקצועי יש משמעות בפרט כאשר מדובר בתביעה שעלולה להביא אתכם לעונשים קשים, ולא תמיד בצדק.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support