ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    עבירות נשק

    עבירות נשק בצבא

    התגייסתם לצה"ל לאחרונה? יש כל כך הרבה פרטים חשובים וקטנים שאתם צריכים להכיר כמו, עבירות נשק בצבא. המשמעות של עבירה מהסוג הזה היא חמורה מאוד על פי הדין הצבאי. כלומר, חייל או חיילת שעושים שימוש בנשק שלא על פי חוקי הצבא, עלול להסתיים במאסר. החוק בצה"ל אומר כי חייל שמוציא נשק או אביזר שקשור אליו לאדם שאינו משרת בצבא, נחשב לסוחר בציוד צבאי שברשותו. זוהי עבירה חמורה שעם השנים הפכה לחמורה הרבה יותר. אם עשיתם זאת בטעות, מבלי לשים לב ואתם רוצים להוכיח את חפותכם, מומלץ לפנות לעורך דין מקצועי שייתן לכם את הידע לו אתם זקוקים לפני שאתם מגיעים למשפט. עדן זינו עורכת דין מובילה בתחום דיני צבא ומלווה חיילים וחיילות שביצעו עבירות מהסוג הזה. היא אספה עבורם חומרים ומסמכים שיוכיחו את חפותם ונתנה להם את המידע הרלוונטי שיסייע להם לאורך כל התהליך.

    עורך דין עבירות נשק בצבא

    עבירות נשק בצבא – עונשים

    גורמים בכירים בצה"ל תפסו אתכם מבצעים עבירות נשק בצבא – חשוב שתדעו שהעונשים הם רבים וחמורים כמו: מאסר בפועל, כאשר זמן המאסר תלוי בחומרת העבירה שביצעם. כלומר, כל מה שמתקשר לסחר במוצרים צבאיים, נחשב לעונש חמור מאוד. הרבה חיילים לעיתים עושים זאת לא בכוונה, מתוך חוסר ידע או תמימות. וכאשר הם מבצעים את העבירה, הם מבינים את החומרה שלה. למה למעשה מדובר בענישה כל כך חמורה? הסיבה לכך היא מאוד פשוטה: כאשר כלי נשק מועברים לגורם שלישי, שאינו משרת בצה"ל, הוא יכול להגיע לארגוני פשע שעשויים לפגוע במדינת ישראל, לעברייני וארגוני טרור שרק מחכים להזדמנות לקבל מוצרים מהסוג הזה כדי לפגוע ולאיים על המדינה.

     

    כמה זמן תצטרכו לשבת במאסר בגין עבירות נשק בצבא?

    עבירות נשק בצבא יכולות להוביל למאסר צבאי. העונש יכול לנוע בין שנה וחצי לשנתיים מאסר בפועל. מדובר במאסר יחסית קצר מכיוון שהוא ניתן לחיילים שהם ללא עבר פלילי ושהם הצטערו על מעשיהם. לעומתם, חיילים אחרים שהם בעלי עבר פלילי או שלא מתחרטים על מעשיהם, העונש יכול להיות גבוה בהרבה יותר. עדן זינו עורכת דין בעלת וותק רב במתן מענה מקצועי ולווי אישי לחיילים וחיילות שנקלעו לעבירה מהסוג הזה. היא נותנת להם ידע וכלים לאורך כל הדיונים בבתי המשפט הצבאיים.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support