ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    השתמטות מצה"ל

    השתמטות מהצבא

    שירות צבאי בצה"ל הוא חובה על פי חוק שירות הביטחון בישראל שאומר: שכל נער ונערה שמגיעים לגיל 18, צריכים להתגייס ולשרת את המדינה. אלא אם כן, יש סיבות שבגינן הם לא יכולים, המאושרות על ידי החוק. הגיוס נשלח באופן מאוד מסודר לחיילים והחיילות, בין אם הם נמצאים באותו הרגע בארץ או בחו"ל. כאשר הם מקבלים את צו הגיוס, הם מחויבים להתייצב. מה קורה כאשר הם מחליטים, מכל סיבה, לא להתייצב? הם נחשבים מבחינת הצבא כמשתמטים. השתמטות מצה"ל במדינתנו, נחשבת כדבר לא חיובי ואותם משתמטים יכולים להסתכן במעקבים ובעמידה למשפט. אם אתם חושבים להשתמט מצה"ל כבר הרבה מאוד זמן, מכל מיני סיבות: מצב בריאותי, מצב משפחתי או כל מצב אחר כדאי מאוד לערב גורם מקצועי שילווה אתכם בכל התהליך. למשל: עורך דין. עדן זינו עורכת דין מנוסה ומקצועית. היא תספק לכל חייל או חייבת את המידע הנדרש כדי שהם יוכלו להתנהל נכון בכל שלב ושלב.

    עורך דין השתמטות מצה"ל

    השתמטות מצה"ל  – כיצד ניתן להימנע?

    השתמטות מצה"ל מלווה בהמון השלכות עתידיות ויכולה להשפיע מאוד על חייכם האזרחיים. לכן, כאשר מחליטים להשתמט מצה"ל כדאי לעשות זאת בצורה מסודרת, להיוועץ עם איש מקצוע, כמו: עורך דין, ולהתחיל הליך שייתן לכם זמן להתמודד עם המצב ובמידת הצורך אף לקבל פטור מגיוס בצורה חוקית ומסודרת. אי התייצבות לשירות הצבאי במועד שנקבע עבורכם מראש, יכולה להוביל למעצר. מהרגש שעברו 21 ימים, המשטרה הצבאית מתחילה במעקב אחריכם, הן במרחב הפיזי, הביתי והדיגיטלי כדי לאתר אתכם ולהעמיד אתכם לדין בגין השתמטות. מומלץ בשלבים הראשונים לטפל בנושא, ולא להגיע לרגע האחרון.

     

    פנייה לעורך דין צבאי השתמטות

    אתם חושבים על השתמטות מצה"ל כבר דיי הרבה זמן, ותוהים איך לעשות זאת נכון? היום הרבה חיילים וחיילות שמתחבטים בעניין ניגשים לעורך דין מומחה בדיני צבא שיוכל לסייע להם בתהליך – מתחילתו ועד סופו. לכן, אם גם אתם נמצאים באותו המצב, תפנו לעורך דין מקצועי ותתחילו תהליך. עדן זינו עורכת דין בעלת ניסיון רב וותק בלווי חיילים וחיילות שהחליטו להשתמט מכל סיבה, ומלווה אותם משפטית לאורך כל הדרך ועד לשחרור או גיוס על פי החוק.

     

     

     

     

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support