ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    קריטריונים מורכבים מבחינה משפטית

    ישנם לא מעט תפקידים בצבא שלאחר השחרור מהשירות הסדיר מחויבים המשרתים להמשיך לשרת גם במילואים. יש משרתים אשר מסיבות כאלה ואחרות כבר לא יוכלו או אפילו לא יהיו מסוגלים להמשיך לשרת ולכן יבדקו מה הדרך החוקית והמסודרת שלהם לקבל פטור משירות מילואים כך שהם יוכלו להמשיך בחיים שלהם ולא יהיו מחויבים לשירות מילואים. באופן כללי כדאי לדעת שישנם קריטריונים כאלה ואחרים אשר מאפשרים לקבל בגינם את הפטור ממילואים ולפעמים אפשר גם להגיש בקשות פרטניות ולנסות לקבל את הפטור עם חריגה מהכללים הנוקשים והידועים. במידת הצורך מומלץ להיעזר בעורך דין צבאי.

    מה עושים כדי להשיג פטור משירות מילואים?

    ראשית מומלץ לבחון את הקריטריונים המוכרים אשר בגינם אפשר לקבל פטור אחרי הגשת בקשה בלבד. ישנם מקרים אחרים שבעזרת הגשת בקשה ובליווי של עורך דין צבאי אפשר גם כן לקבל אישור פרטני ויינתן פטור משירות מילואים. יתכן והסיבה תהיה רפואית או בריאותית, משפחתית או אישית ולכן מומלץ לנסות לבקש ולעשות את זה על פי הכללים ועל פי ההנחיה הצמודה של עורך דין צבאי שמסייע למשרת המילואים בעניין זה. ראשית אפשר וצריך לקבל ייעוץ מקצועי מוסמך מעורך הדין ולאחריו הוא יגבש את אסטרטגיית הפעולה שנראית לו הכי מתאימה לאור המקרה שעל הפרק ועל פי הניסיון שלו בהגשת בקשות לפטור ממילואים.

    החשיבות של עבודה בצורה מסודרת

    הדעה הרווחת היא שהצבא לא ממהר לאשר פטור משירות מילואים ולכן הסיבה לבקשה צריכה להיות משכנעת ומוצדקת ככל האפשר. מצד שני – יש בהחלט לא מעט מקרים או סיטואציות שבהם מגיע לחייל להשתחרר מהשירות ותהיה זו הקלה גדולה מאד עבורו. חייל מילואים שלא מצליח לבצע את המוטל עליו לא תורם לצבא ולכן יש לא מעט מקרים שבהם גם שלטונות הצבא יבינו שיש משרתי מילואים שאפשר לשחרר ולהסתמך על מצבת כוח אדם בלעדיהם.

    רוצים להוציא פטור ממילואים? פנו אל עדן זינו – עורכת דין צבאית עם ניסיון רב ועשיר והכרות מעמיקה עם דרך ההתנהלות של שלטונות הצבא.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support