ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    עורך דין נהיגה בשכרות

    עו"ד נהיגה בשכרות

    נהגתם בשכרות, נתפסתם וזומנתם לבית המשפט בגין עבירה של נהיגה בשכרות? לרבים מהאנשים בישראל זה קורה, הם יוצאים ומבלים ושוכחים לגמרי שיש חוק שאוסר עליהם לשתות אלכוהול ולנהוג. יש בודדים שבוחרים נהג תורן לפני כל יציאה ויש כאלה שעדיין לוקחים את הסיכון. אם נתפסתם, אתם זקוקים לעורך דין נהיגה בשכרות שיסייע לכם לצאת מתוך הברוך. עורך הדין צריך להיות מומחה בדיני תעבורה, מנוסה בתיקים מהסוג הזה וייצוג בבית משפט. בנוסף, עורך דין מומחה יוכל לבדוק את הענישה שלכם בהתאם לעבירה שהואשמתם, וכן מה המשמעות מבחינה פרקטית ומשפטית. עורך דין טוב יידע לפי סוג הענישה מה לטעון לטובתכם. כך הוא ישמור שלא יישלל לכם הרישיון וסנקציות נוספות שניתנות על ידי משרד הרישוי. עדן זינו עורכת דין מתאימה בדיוק לרגעים בהם נתפסתם שיכורים בנהיגה. היא בעלת ניסיון רב בייצוג לקוחות שהסתבכו עם החוק וסייעה להם, באמצעות הידע והכישרון שלה, למנוע מרישיונם להישלל ועוד.

    עורך דין נהיגה בשכרות – העונשים

    יש לא מעט עבירות שנכנסות תחת דיני תעבורה, כמו נהיגה בשכרות. עבירה מהסוג הזה קובעת כמה עונשים, כשאחד מהם הוא פסילת רישיון הנהיגה באופן מינימלי. כלומר, הנהג יועמד לדין, יפסל ולא יוכל לנהוג לתקופת זמן שבית המשפט ייקבע. בנוסף לעונש הפסילה, בית המשפט יכול גם על פי חוק להטיל עונשי מאסר בפועל. בעיקר לנהגים שנתפסו כמה וכמה פעמים נוהגים בשכרות. לעומתם, נהג שנתפס בפעם הראשונה בשכרות יוכל לקבל מאסר על תנאי ולאחר מכן, התביעה תוכל לדרוש מאסר בפועל. העונשים הללו יכולים להשפיע על עתידם של הנהגים ואף למנוע מהם להתקבל למקומות עבודה בשל המאסר או הפסילה. מומלץ מיד לאחר שנתפסתם להתייעץ עם עורך דין נהיגה בשכרות ולבדוק את הנושא לעומק.

    לווי באמצעות עורך דין לענייני נהיגה בשכרות

    נהיגה בשכרות לעיתים מוציאה מאיתנו דברים לא טובים כמו, אגו. אנחנו נמנע תחילה לפנות לעורך דין נהיגה בשכרות כי הביטחון הפנימי שלנו אומר שנצליח להתמודד עם הכל לבד. לאחר ההתפקחות החיים נראים אחרת, ולכן כדאי שתסכמו בניכם לבין עצמכם שאם דבר כזה קורה, אתם לא מהססים ופונים מיד לעורך דין שמתמחה בנושא. עדן זינו עורכת דין היא מנוסה ומקצועית בייצוג ולווי לקוחות שנתפסו נוהגים בעודם שיכורים וסייעה להם משפטית ומול כל הגורמים להקטין את העונש.

    נהיגה בשכרות

    עבירת נהיגה בשכרות נחשבת כחמורה ודורשת ייצוג משפטי. אין מדובר בעבירת תנועה קלוה שאפשר להסדיר ברגע בתשלום של קנס מינימלי, לכן עורך דין המתמחה בטיפול בעבירות נהיגה בשכרות, נדרש בכל מקרה בו אתם נחשדים או מואשמים בנהיגה תחת שכרות. עורך הדין פועל מיד לבחינת ההליך כולו במטרה לאתר כשלים שמאפשרים ביטול מלא של ההליך.
    בכדי שאותם אנשים אשר עברו עבירה זו אכן יקבלו מענה מדויק על צרכיהם, חשוב שהם יקפידו לבחור בעורך דין הנכון והדרך לבחירת עורך דין שכזה, מצריכה דגש על מספר פרמטרים מרכזיים.

    נהיגה בכביש היא זכות שיש בצידה גם חובות. על מנת להוציא רישיון נהיגה ולממש זכות זו, יש לעבור מבחנים עיונים ופיזיים שונים, וזאת בכדי להוכיח שהינכם מסוגלים להיות נהגים זהירים, ולא להוות סכנה לסובבים אתכם כאשר אתם נוהגים על הכביש. נהיגה אינה עניין של מה בכך, וכיום עם התקדמות הטכנולוגיה המהירות הממוצעת בכביש יכולה להיות גבוהה ביותר, מה שמגביר את הסכנה המלווה לנהיגה. הנהגים נאלצים לקבל החלטות לעיתים בשברירי שניות, ואלו ישפיעו על כלי הרכב שהם נוהגים בו, לצד אלו שבסביבתם. לכן, חשוב ביותר להיות בקיאים בחוקי התנועה ולציית להם.

    במדינת ישראל ניתן להוציא רישיון נהיגה החל מגיל 16 וחצי. ראשית, אתם נדרשים ללמוד ולעבור מבחן עיוני ממשלתי, לעבור מספר מינימלי של שיעורי נהיגה אצל מורה מוסמך ורק אז תוכלו לגשת למבחן נהיגה מעשי אצל בוחן מוסמך, אשר במהלכו תציגו את יכולות הנהיגה שרכשתם ואת הידע התעבורתי שלכם. את המבחן המעשי ניתן לקיים החל מגיל 16 ו9 חודשים, ומי שנכשל במבחן הנהיגה שלו יוכל לבצע מבחן נוסף לאחר זמן מה. בין העבירות השונות שאדם יכול לבצע, תיתכן נהיגה תחת השפעת אלכוהול שהיא ללא ספק מעשה מסוכן ביותר. אלכוהול משפיע לרעה על שיקול דעתנו, ומגביל את יכולותינו המוטוריות הקריטיות לביצוע החלטות מהירות ובטוחות על הכביש. לכן, כשאדם נוהג בשכרות הוא מסכן את כל מי שסביבו ואם ייתפס, ינהגו בו בחומרה בשל הסכנה הגדולה שהיווה. עבירה זו תגרור ענישה חמורה כמו פסילת רישיון, שלילתו לצמיתות ואפילו שנות מאסר בפועל.

    עורכת הדין עדן זינו מוסמכת במשפט הפלילי ובדיני התעבורה. היא תוכל לסייע בכל מקרה של האשמות כלפיכם בנוגע לעברות על חוקי התעבורה. במקרים שכאלו מומלץ מאוד להיעזר בשירותיה של עורכת דין מוסמכת ובקיאה בעבירות התנועה, שלה ניסיון רב ועשיר בתחום זה. עו"ד זינו תלווה אתכם לכל אורך הדרך, במסירות ובמקצועיות בלתי מתפשרת, ולא תוותר עד להשגת התוצאה הרצויה והמיטבית עבורכם. אתם מוזמנים ליצור עימה קשר עוד היום על מנת להבטיח את זכויותיכם.

    איך מבטלים עונש על נהיגה בשכרות

    לא פשוט לבטל עונש שהוטל על נהיגה בשכרות. עבירה זו מהווה סכנה לביטחון המשתמשים בדרך, ובדרך כלל היא מלווה בשלל ראיות ובדיקות שונות הנעשות גם בשטח, מיד עם תפיסתכם.

    לעיתים ישנם חריגים בטעויות בבדיקות המתבצעות. במקרה של עבירת נהיגה בשכרות השוטר שמבצע את בדיקת הינשוף מחויב לכייל את המכשיר ולבדוק אותו בתחילתה וסיומה של כל משמרת. עורך דין שמכיר היטב את הנהלים יוכל לטעון בין היתר כי שלא בוצע בשטח בדיקה למכשיר, ולכן יש לפסול את תוצאת הבדיקה. כשל ראייתי זה מהווה בסיס איתן וראוי לזיכוי מלא.

    בחירת עורך הדין הטוב ביותר
    תחום עריכת הדין הוא רחב מאוד ולצד ההיצע הרב של עורכי הדין בישראל, עולה השאלה איך למצוא עו"ד נכון עבור מצבכם.
    בהליך בחירת עורך הדין, כדאי לשים דגש על תחום התמחותו האם הוא רלוונטי לכם ועל הניסיון ועל הרקע המקצועי שלו בתחום מומלץ לבחור עורך דין שיהיה זמין לכם, שיהיה קרוב למקום מגוריכם, שיהיה בעל ניסיון בתחומו על מנת שיוכל להוביל את תיקכם לתוצאה המיטבית ביותר עבורכם. למשרד עורכי הדין עדן זינו ניסיון רב בתחום בדיני צבא, התחום הפלילי, דיני תעבורה ועוד תחומים רבים בהם המשרד דוגל בתודעת שירות גבוהה ומקצועית אז חייגו כבר עכשיו ל-0507677338 למידע נוסף.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support