ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    מצבים קשים ומורכבים מבחינה משפטית בצבא

    שימוש בסמים הוא עבירה חמורה מאד בכל קנה מידה ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחיילים או במשרתים בצבא. כל חייל ומשרת אמון על שמירת ביטחון המדינה והאזרחים ללא יוצא מן הכלל ולכן יהיה זה חמור במיוחד להיתפס לאחר ביצוע עבירת סמים בצבא. אין כאן עניין של סמים קלים או קשים, שכן לכל סוג של סם יש השפעה שלילית על התפקוד היומיומי התקין של מי שעשה בו שימוש ולכן הסמים מפריעים להפעלת שיקול הדעת ולתפקוד גם בקרב מי שיש לו תפקיד מהותי וקריטי שמצריך קבלת החלטות בזמן אמת. מכאן שהשימוש בסמים פוגע בביטחון המדינה ועלול לגרום לנזק ממשי.

    מה עושים אם נתפסים בעבירת סמים בצבא?

    מי שנתפס עושה שימוש בסמים או נמצא בסיטואציה שיש בה סמים בצבא עלול למצוא את עצמו תחת אישומים משפטיים. חשוב מאד לנהוג ביושרה ולענות בכנות מלאה על כל שאלה שתישאל. המשמעות של עבירות סמים עלולה להיות הרת גורל מבחינת החייל או המשרת ולכן חשוב ומומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מעורך דין צבאי שמכיר את התחום ויידע איך יהיה הכי נכון להתנהל ולצאת מהעניין ללא השלכות חמורות מאד. עורך דין צבאי יכול לייצג את אותו נאשם ובזכותו המקרה יכול להתהפך או שהוא יוכל להוכיח את המעטת חומרת החלק של הלקוח שלו בפרשה.

    להתרחק מסמים – בצבא ובאזרחות

    הפתרון לכל הצרות שמביאים איתם הסמים הוא אחד – התרחקות מהסמים. הם עלולים לגרום לשחרור מהצבא בקלון, הם עלולים להביא לכדי מעבר לתפקיד פחות משמעותי ובצבא כמו אזרחות – כל שימוש בסמים מהווה עבירה פלילית שיכולה להפוך לרישום פלילי שילווה למשך הרבה מאד שנים. מכאן שלא כדאי להסתבך עם סמים בצבא ולהתרחק מכל סיטואציה שנדמה בה שיש בה שימוש בסמים. במידה וקורה משהו – מומלץ לפנות לעורך דין כמה שיותר מהר על מנת שימצא את הדרך לסייע.

    עורכת הדין עדן זינו מסייעת לחיילים ומשרתים בעבירות שונות שתפסו בהן במהלך השירות, לרבות עבירות סמים ומוצאת את הדרך לעזור בכל מקרה ומקרה.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support