ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    סמים בצבא

    עבירות סמים בצבא

    עבירות סמים בצבא, נחשבות לחמורות מאוד בגלל ההשפעה הרסנית על המשתמש וסביבתו. משום כך, היחס  לחיילים ו/או אנשי קבע המסתבכים בהם הינו מחמיר לעומת המקובל באזרחות. בנסיבות של מעצר בגין עבירות אלו כדאי לשכור שירותי עורך דין המתמצא היטב במשפט הצבאי. הוא יכול לסייע רבות כאשר אין ראיות מחשידות ואף במקרים אחרים. "עדן זינו – משרד עורך דין" עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    עבירות סמים בצבא – של שימוש, אחזקה וכדומה

    עבירות סמים בצבא, מחייבות עונשים שונים הנקבעים על פי מהות כל עבירה והנסיבות שנוצרו בגינה. לא כל חקירת מצ"ח תוביל למעצר החשוד, במיוחד, כאשר אין ראיות לשימוש בסמים או אחזקתם. אם מתברר כי נעברו העבירות הרי שהעונש נקבע על פי נתונים דוגמת כמות החומר שהוחזק, מספר השימושים, ועוד. תהליך החקירה מתחיל כאשר קיימים חשדות. במהלכה מבקשים מהחשוד לבצע בדיקת שתן שנועדה לגלות עקבות חומרים אלו בגוף. סירוב לבדיקה הינו עבירה בפני עצמה, שעונשה הוא שנתיים מאסר. יחד עם זאת, לא בכל מקרה ניתן להוציא צו המחייב מסירת דגימת שתן ותמיד נדרש צו הניתן על ידי קצין שיפוט בכיר. הדגימה נעשית בליווי חייל או חיילת המוודאים שהיא נלקחה כחוק וכדי לשמור על פרטיות הדוגם. במידה וחייל נתפס משתמש בסמים בעת חופשה באזרחות קיימות הקלות מסוימות וניתן להגיע להסדר מותנה מול התביעה הצבאי.

    עבירות סמים בצבא

    הסדר מותנה

    במסגרת הסדר מותנה מנהל עורך דין לענייני צבא משא ומתן עבור לקוחו. בתמורה לסגירת התיק הפלילי מתחייב הלקוח למסור דגימת שתן לאורך תקופה שנקבעה והתנאים המוכתבים. הדבר מתאפשר רק במקרים קלים של שימוש של קנאביס וסמים קלים אחרים, כאשר מדובר באחזקת כמות שאינה גדולה ולצריכה עצמית, רק במהלך חופשה ולא בתוך היחידה הצבאית עצמה ועוד.

     

    "עדן זינו – משרד עורך דין" הינו בעל מוניטין רב ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. בין שירותיו המקיפים עבור אנשי צבא בסדיר ובקבע ניתן למצוא פטור ממילואים, אחזקת נשק, עבירות מין והטרדות מיניות בצבא, עריקות ועוד.

     

    שימוש בסמים בצבא

    חיילים וחיילות פועלים פעמים רבות בצורה שגויה, ומשתמשים בסמים בצבא. ללא כל חשיבה מוקדמת והגיונית. הם מתייחסים בקלות דעת לשימוש ומסכנים את עתידם. בשונה מהאזרחות, רשויות הצבא מחמירות מאוד בשימוש ואחזקת סמים. גם כאשר מדובר בסמים קלים הכוללים, קנאביס. בכל שימוש ואחזקה, קל או גדול, העבירה היא חמורה מאוד. חייל או חיילת שנתפסו משתמשים בסמים במהלך שירותם הצבאי, גם כאשר הם בחופשה ולא בתוך המסגרת, עלולים להיכנס למעצר ממושך, להיכנס למאסר ולהסתכן ברישום פלילי שילווה אותם כל חייהם. עדן זינו עורכת דין מלווה חיילים וחיילות שנקלעו לסיטואציה בה הם משתמשים בסמים מכל סיבה ומסייעת להם, עד כמה שאפשר, להוכיח את חפותם ולמצוא דרך אחרת שתזכה אותם בבית הדין הצבאי.

     

    סמים בצבא – חקירה במצ"ח

    כאשר חייל או חיילת נתפסים בעת שימוש בסמים או נמצא אצלם חומרי סמים לצורך שימוש או סחר, הם עלולים להסתכן במעצר ורישום עבירה פלילית לכל דבר. עבירה זו נתפסת כחמורה הרבה יותר לעומת עבירה דומה באזרחות. במידה ונתפסתם, יזמנו אתכם לחקירה במצ"ח, שם יפתח נגדכם תיק פלילי ובהמשך יוגש גם כתב אישום. מה יהיה כתוב בכתב האישום נגדכם? בשלב הראשון יאספו נגדכם ראיות במהלך חקירה שיבצעו לכם. לאחר מכן, הם יוגשו לבית הדין הצבאי. במידה והראיות יובילו להרשאה, יוטל עליכם עונש בהתאם לנסיבות ולראיות שנמצאו נגדכם. חשוב להדגיש כי צה"ל מחמיר מאוד בעבירות סמים, ומלבד כתב האישום והתיק הפלילי, אתם עשויים להיכנס למעצר ארוך.

     

    השלכות של רישום פלילי בגין שימוש בסמים בצהל

    אחרי שנתפסתם משתמשים בסמים בצבא, עברתם חקירה, נאספו נגדכם ראיות קשות בגין מעשיכם, בסוף יתבצע נגדכם רישום פלילי בגין העבירות שביצעתם. רישום פלילי מכתים מאוד את שמו של החייל, ועשוי לחסום אותו מבחינה מקצועית. מה שלמשל, לא יאפשר לו להתעסק במגוון מקצועות, בעיקר ביטחוניים, שיוכלו לפרנס אותו מיד לאחר שירותו הצבאי. על מנת שיהיה ניתן למנוע או להקטין את העונש של החיילים, עליהם לפנות לעורך דין מקצועי שיוכל ללוות אותם לאורך כל התהליך, ולתת להם מידע ולווי צמוד. עדן זינו עורכת דין מנוסה ומקצועית מאוד במתן ליווי אישי וצמוד לחיילים וחיילות שהשתמשו בסמים בשירות הצבאי שלהם, ועומדת לצידם לאורך כל הדרך.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support