ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    חקירת מצח

    חקירת מצ"ח

    כל חייל או חיילת שמתחילים את שירותם הצבאי, צריכים להכיר את מצ"ח ואת היכולות שלו בתוך המסגרת הצבאית. מתי מצ"ח מתחילים לחקור? מאילו סיבות דברים כאלו יכולים לקרות? חקירת מצח נחשבת לעניין לא פשוט כלל, הם מבצעים חקירות מאוד ממוקדות, מיומנות וקשות, וזאת אחרי שהם עברו הכשרה אצל השב"כ ומשטרת ישראל. לכן, בכל מקרה בו זומנתם לחקירה במצ"ח, כדאי שתתייעצו עם אנשי מקצוע רלוונטיים, שיוכלו להציע לכם מה היא הדרך הנכונה להתנהג. למשל: עורך דין עם התמחות בדיני צבא, שיוכל גם ללוות אתכם לאורך כל הדרך, וגם להציע לכם דרכי התנהגות מסוימות מול מצ"ח. עדן זינו עורכת דין היא אחת מבין עורכי הדין המומלצים בארץ. היא מלווה חיילים שנקלעו לחקירה במצ"ח וסייעה להם להתמודד עם החקירות הקשות מתחילת התהליך ועד סופו.

    מייצגים אתכם במקרה של חקירת מצח

    חקירת מצח – החוקרים אינם חברים שלכם

    חיילים שמזומנים לחקירה במצ"ח, רואים חיילים כמוהם, שמבצעים להם חקירה. בהתחלה הם נוטים לחשוב שהם כמו חברים שלהם, בגלל המדים והגיל. אבל הם ממש לא חברים שלהם. חלק משיטת החקירה, החוקרים הם מיומנים והם יעשו הכל כדי להתקרב אליכם. הם יישבו לידכם ברגעים מסוימים, ישתו איתכם קפה וידברו איתכם כדי לרכוש את אמונכם. בהתחלה אתם בכלל לא תשימו לב לזה, ויש סיכוי שאתם גם תשתפו פעולה, ותספרו לו מידע שיכול להפליל אתכם. במקרה הזה, הם מזמנים אתכם לחקירת מצח, ושם אתם תפגשו את אותם האנשים שפגשתם בבסיס, ולא תבינו מה פשר הכינוס. רק אחרי שתתחיל החקירה, תשימו לב שכל מה ששיתפתם בא לרעתכם. לכן, שימו לב: החוקרים הם אינם החברים שלכם, אתם בקלות יכולים להסתבך ולהגיע לחקירה מאוד קשה.

    חקירת מצח סמים: יש לכם זכות להתייעץ עם עורך דין

    קיבלתם זימון לחקירת מצח? מרגע הזימון מומלץ לאתר עורך דין מקצועי, שיסייע לכם לאורך כל תהליך החקירה. כל מה שעליכם לעשות הוא להגיד לחוקר שמותר לכם להתייעץ עם עורך דין לפני תחילת החקירה, במידה ולא יעשה זאת, זכותכם לדרוש. עדן זינו עורכת דין היא מומחית מאוד במתן מענה לחיילים שקיבלו זימון לחקירה ומלווה אתכם לאורך כל התהליך, עד לתוצאה טובה.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support