ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    איך לצאת מהצבא?

    שירות צבאי הינו חובה למרבית מאזרחי מדינת ישראל. עם זאת, ישנם אנשים רבים שלא משרתים בצבא, בין אם מדובר באוכלוסיות הערבית והחרדית כל אחת מסיבותיה שלה, או מסיבות אחרות כגון סיבות נפשיות, רפואיות או מתוך סירוב על בסיס מצפוני. יש לציין, כי אנשים אשר כן שירתו, יוכלו למצוא עצמם פעמים רבות גם לאחר סיום שירות החובה שלהם, עדיין במדים במסגרת שירות מילואים, בין אם הוא בגדר חובה או התנדבותי.

    אנשים אשר מעוניינים לקבל פטור מהצבא, בין אם משירות סדיר או שירות מילואים, ככל הנראה יצטרכו להילחם במכונה משומנת, גוף ענק שלא תמיד מסתכל על האזרח הקטן ועל צרכיו, אלא על צרכי הצבא. בין הסיבות שבגינן אנשים מקבלים פטור מהצבא תוכלו למצוא סיבות נפשיות כגון בעיות נפשיות, סירוב מטעמי מצפון בשל אי הסכמה עם פעילות הצבא או עם פעילות מלחמתית בכלל, מה שנקרא פציפיזם. בנוסף, ישנם אנשים רבים אשר משתחררים מטעמים רפואיים כגון חוסר יכולת לבצע את תפקידם בשל מחלה או סיבוך רפואי. אנשים מסוימים מקבלים שחרור מטעמים אחרים, למשל נשים אשר מתחתנות או תלמידי ישיבה אשר מצהירים כי "תורתם אמונתם" והולכים ללמוד תורה.

    אם אתם במצב בו החלטתם שאתם מעוניינים להשתחרר משירות צבאי, כדאי לכם לפנות לעורך דין לענייני צבא על מנת לקבל ייעוץ משפטי בנושא. אין לזלזל בצורך לקבל סיוע, שכן השירות הצבאי הינו חובה על פי חוק וגם אם שמעתם סיפורים, לא כולם מצליחים להשתחרר משירות, גם כאשר הסיבה מוצדקת לחלוטין. אם תרצו אשת מקצוע איכותית אשר עזרה ללקוחות רבים להשתחרר משירות צבאי, תוכלו לפנות לעורכת דין עדן זינו, שבקיאה במשפט הפלילי ובדיני הצבא בפרט. עו"ד זינו תוכל לסייע לכם להשתחרר משירות צבאי ותעמוד לצידכם במסירות לכל אורך ההליך בנושא. החשיבות של עורכת דין שבקיאה בהתנהלות הצבא ומערכת אכיפת החוק הינה קריטית, וזו תסייע לכם בכדי להבטיח את האינטרסים שלכם בעניין. אתם מוזמנים לפנות עוד היום לעו"ד עדן זינו לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי ומקיף בנושא שחרור משירות צבאי.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support