ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    צו הרחקה מהבית

    צו הרחקה מהבית, ניתן עבור אדם אשר עליו להימנע מכניסתו לביתו על פי הוראת בית המשפט. מדובר על בני משפחה אשר הינם מסוכנים לבני משפחתם האחרים. כך בעלים, רעיות ואפילו ילדים. הסיבות לכך הם מקרים בהם בעלים מכים נשותיהם, נשים המאיימות על הילדים והבעלים וילדים המאיימים על הוריהם. מומלץ לערב עורך דין המתמחה בנושא כבר כאשר מתברר כי קיימים איומים מוחשיים מצד מי מבני המשפחה. "עדן זינו – משרד עורך דין" עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    צו הרחקה מהבית – כדי למנוע סכנות

    צו הרחקה מהבית, מוגש לבית משפחה לענייני משפחה או לבית משפט השלום. נסיבות הגשת תלונות כאלו הן, בעיקר, כאשר קיימים סיכוני חיים בעת המגורים המשותפים. הצווים מוגשים, לרוב, למספר חודשים ובתום התקופה נבחן התיק שוב בדרך לקבלת החלטה נוספת בעניין. ניתן לקבל הארכת זמן עבור תוקף הצו. הגשת הבקשה אינה כרוכה בתשלום אגרה כדי להקל על המגיש וכדי לעודד אותו לעשות זאת במקרים חמורים במיוחד. במידה ומקבלי הצו אינם פועלים על פיו אזי העבירה שלהם הופכת לפלילית שהעונש עליה עלול להגיע לידי מאסר בפועל.

    צו הרחקה מהבית

    הליך פלילי

    כניסה לבית המגורים תחת צו הרחקה, עלולה לסבך את החשוד רבות. המשטרה יכולה לעצור אותו בהליך הקרוי מעצר ימים. במסגרת המעצר הזה היא חייבת להביאו בפני שופט תוך 24 שעות. לחשוד ניתנת הזכות לקבל ייעוץ וייצוג של נציג מאת משרד עורכי דין פלילי המכיר את התחום לעומק. הוא יכול לייעץ לקראת חקירה, לנסות לשחררו בערבות ועוד. הסיוע הנ"ל חשוב לו מאוד גם מבחינה נפשית כי, מבחינתו, הוא מצוי בתקופה מלחיצה ומורכבת.

     

    "עדן זינו – משרד עורך דין" הינו בעל מוניטין בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. מנהלת אותו משפטנית בעלת הסמכה חוקית והכשרה רבה. היא למדה את התחום הפלילי, התמחתה והשתלמה בו רבות ובנוסף, מספקת שירותים מיומנים ומקיפים הכוללים ייעוץ, ייצוג וליווי משפטי ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשמח להעמיד את התשתית המקצועית הקיימת ואת יכולותיה וכישוריה לכל לקוח נזקק.

     

     

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support