ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    החזקת סמים לצריכה עצמית

    על פי חוק סמים מסוכנים המוגדרים כמסוכנים לפי פקודת הסמים הם סמים שאסורים להחזקה ללא אישורים פורמליים על כך. חשוב לדעת, המחוקק אכן ביצע הפרדה חדה בין החזקה של סמים לצריכה עצמית ובין החזקה של סמים שלא לצריכה עצמית וזאת למטרות של סחר, ייצוא וכל המתלווה לכך. במאמר זה תסביר עורכת הדין עדן זינו, בוגרת תואר ראשון במשפטים LL.B ובעלת משרד המתמחה בעולם הפלילי על מהי החזקת סמים לצריכה עצמית ובאיזה שלב כדאי להתייעץ עם עורך דין בנושא.

    החזקת סמים לצריכה עצמית – יש לכם עם מי לדבר

    אם אתם מואשמים בעבירה של החזקת סמים בצבא לצורך צריכה עצמית זוהי לא גזירת גורל. חשוב שתפנו אל עורך דין מקצועי שיכול לסייע לכם בנושא כדי לבחון נסיבות רלוונטיות והוכחת כמות לצריכה בלבד כדי שסעיפי האישום ישתנו ותהיה לכם הקלה משמעותית בעבירה. כאשר מדובר על תהליך שנמצא לפני חקירה חשוב להתייעץ עם עורך דין ולקבל ייצוג ראוי. ברגע זה הסיטואציה היא מאד קריטית כי אם זומנתם לחקירה כדאי מאד שתדעו כיצד להתנהל בה. עורך דין פלילי המתמחה בעבירות סמים החל מהקלים ועד למורכבים, ביניהם אספקות סמים, תיווך, הדחת קטינים לשימוש בסמים, גידול וגם החזקה עצמית ידע כיצד להתנהל מול המערכת המשפטית בעניינכם.

    התייעצות עם עורך דין עוד בשלב החקירה

    בסיטואציה המורכבת הזאת, חשוב שתדעו שאתם צריכים לסמוך אך ורק על עורך הדין שלכם. לא למסור גרסאות סותרות, לא לבצע התאמת גרסאות עם גורמים שונים ולא לספר דבר לאף אחד או אחת. עליכם להיות בקשר פתוח, כנה, בגובה העיניים וישיר עם עורכי הדין שלכם ובפרט בשלב החקירה לאחר שקיבלתם את ההכנה הנכונה. אם תתמסרו לתהליך ותסמכו על עורך הדין שלכם בשיתוף פעולה מלא, זה ישפר את התהליך עבורכם.

    איך בית המשפט מתייחס לעבירה?

    בכל מה שקשור אל עבירות החזקת סמים לצורך צריכה עצמית בית המשפט מאד ער למציאות כיום. המציאות מתארת שרוב האנשים המחזיקים סמים לצריכה עצמית אינם עבריינים, אינם סוחרים בסמים אלא אנשים שלא קשורים כלל לעולם הפלילי. חלקם מתנסים מתוך שבירת שגרה, חלקם מתוך לחץ חברתי, וחלקם אף נאלצים להשתמש בסמים אלו בשל בעיות בריאותיות. כאשר יש לכם את עורכי הדין הטובים ביותר שמלווים אתכם, אין שום סיבה שהתהליך לא יעבור במינימום עגמת נפש. התקשרו כבר כעת, ונשמח להעניק לכם את השירות המכיל, האדיב והסבלני ביותר לצד מקצועיות ברמה גבוהה.

    החזקת סמים שלא לצריכה עצמית

    החזקת סמים שלא לצריכה עצמית – משרד עורכי דין עדן זינו

    עולם המשפט הפלילי נחשב למגוון ועשיר ויש בו מגוון רחב של עבירות ונושאים. אחד מתת הנושאים הוא כל מה שקשור לעבירות סמים וגם הוא עשיר לא פחות, עם לא מעט סוגים של עבירות, דרגות שונות של חומרה ואינספור אפשרויות התמודדות. כך למשל אישום בגין החזקת סמים שלא לצריכה עצמית עשוי להיות קל יותר ביחד לאישום בגין שימוש בסמים, שידול לשימוש או סחר ולכן חשוב מאד שיהיה בתמונה עורך דין פלילי שייצג את הנאשם או את מי שנתפס על ידי המשטרה ויבין לעומק איך יהיה הכי נכון להתמודד עם כל מצב שמתעורר.

    מה המשמעות של החזקת סמים שלא לצריכה עצמית?

    מכיוון שכל ההתנהלות עם סמים חייבת להתבצע בצורה חשאית וסודית הרי שמשתמשי הסמים מחלקים ביניהם את המשימות השונות הדרושות בשמירת הסמים, אחסון או הכנה שלהם, העברה מיד ליד וכמובן מכירה או סחר בהם. כאשר מדברים על החזקת סמים שלא לצריכה עצמית הכוונה היא למי שאין הוכחות שעשה שימוש ולכן האישומים בגין עבירה זו עשויים להיות מופחתים, זאת לשם השגת שתי מטרות – האחת היא לתת הזדמנות להיחלץ מעולם הסמים ולהשאיר אותו מאחר והשנייה היא לתת תמריץ לכך שמי שנאשם בהחזקה בלבד יוכל להעיד כנגד אלה שעשו שימוש ואישום נגדם עשוי לגדוע את כל פעילות הסמים המדוברת.

    התרומה הגדולה של עורך דין בפרשה

    עורך דין פלילי שמכיר על בוריו את עולם הסמים ואת תחום המשפט הפלילי יידע לבחון האם הלקוח שלו אכן עשה שימוש בסמים עצמם או שמא אפשר להאשים אותו רק בעבירה של החזקת סמים שלא לצריכה עצמית וכך להמתיק את העונש הצפוי לו. רק עורך דין שמכיר את החום, בקיא בו ומנוסה בו יידע למצוא את האישומים הספציפיים שיתאימו לכל נאשם ולכל סיטואציה ומכאן ההבנה בנוגע לתרומה הגדולה שלו בכל פרשה.

    עו"ד עדן זינו מתמחה בייצוג לקוחות בעבירות סמים שונות ובעזרת הידע שלה תדע איך לסייע לכל לקוח באופן אישי ומותאם לו.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support