ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    ביטול כתב אישום

    ביטול כתב אישום אפשרי בנסיבות מסוימות בעת תהליך של חקירות משטרתיות בעלות היבטים פליליים. התהליך מתחיל כאשר החשוד נעצר עקב הצטברות ראיות מחשידות נגדו או כאשר נעצר בעת ביצוע עבירות פליליות. כאן קיימת לו הזכות לקבלת ייצוג של משרד עורך דין פלילי לטובת ייעוץ וליווי. עו"ד מטעמו יכול לבדוק את נסיבות המעצר והחקירות ולטעון נגדן. "עדן זינו – משרד עורכי דין" עוסקים בנושא וניתן לקבל מהם מידע רב.

    ביטול כתב אישום – נחשב להצלחה רבה

    ביטול כתב אישום, הוא הישג גדול אשר מוביל באחת לביטול תיק פלילי, למחיקת רישום פלילי ולשחרור החשוד מכל מעורבות בעבירה בה הוא נחשד. עבירות כאלו יכולות להיות פריצה, גניבה, הריגה, רצח, מין, צווארון לבן ועוד. עו"ד יכול לייעץ לחשוד איך להתנהל בחקירה, להמליץ לו על שתיקה או לחילופין, להסביר לו על מה כדאי לו לענות וכדומה. מבחינים במספר סוגי מעצר: הקל ביותר הינו מעצר ימים ובמהלכו חייבת המשטרה להביא את העצור לשופט תוך 24 שעות. צריך לציין, כי במקרים רבים החשודים מגיעים למצב כזה עקב אי ידיעת החוק, בגלל לחצים כלכליים/נפשיים ובנסיבות אחרות.

    ביטול כתב אישום

    משימות של עורך הדין

    עורך הדין יכול לבקש לקבל לידיו את תיק החקירה ועל סמך הממצאים בו למצוא נקודות תורפה שיסייעו לו להביא לשחרור לקוחו ולאחר מכן לביטול כתב האישום. כך, כאשר מתברר שהמשטרה לא התנהלה על פי הנהלים, כאשר מתברר כי החשדות אינם מבוססים ומסתמכים על מקורות שאינם מהימנים וכדומה. ביטול כתב אישום יכול להיעשות גם לאחר שהמשטרה המליצה לפרקליטות להגיש כתב אישום וגם בעת הדיונים בבית המשפט.

     

    "עדן זינו – משרד עורך דין" הינו בעל מוניטין בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקיף עם יחס אישי. בעליו ומומחיו רכשו הכשרתם במסגרת לימודים, השתלמויות והתמחויות וממתן שירותים מקצועיים ואיכותיים ללקוחות רבים לאורך השנים. הם ילוו את הלקוח מרגע המעצר והחקירות ועד לביטול התיק נגדו. הליווי תורם גם להקלה נפשית להם ולבני משפחותיהם, וחשוב במיוחד כאשר החשוד נקלע בפעם הראשונה בחייו לסיטואציה כזאת.

     

     

     

     

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support