ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    בית דין צבאי

    בית דין צבאי, הינו המקביל לבית המשפט הפלילי במערכת הצבאית. הוא דן אך ורק בעבירות פליליות. במסגרתו נשפטים חיילים בחובה ואנשי מילואים אשר בצעו עבירות על פי חוק השיפוט הצבאי. התובעת היא הפרקליטות הצבאית ומנהל את יחידות בית הדין על כלל אגפיו, קצין, משפטן בדרגת אלוף. "עדן זינו – משרד עורך דין" עוסק בתחום המשפט הצבאי וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    בית דין צבאי – דיונים בערכאות שונות

    בית דין צבאי דן בתיקים פליליים שונים בערכאות שונות. במחוזיים נשפטים חיילים קצינים עד לדרגת סגן אלוף. קיים גם בית דין מיוחד בו נשפטים קצינים מדרגת סגן אלוף ומעלה או משרתים שבצעו עבירות חמורות במיוחד. קיים גם בית דין לערעורים לטובת מי שרוצה לערער על פסקי דין קודמים שקבל. קיימים שלושה בתי דין צבאיים מחוזיים המטפלים בתיקים מגוונים המגיעים מפיקודים שונים עליהם הם אחראים. בכל אחד יש נשיא או נשיאה בדרגת אלוף משנה. הדיונים מתנהלים בהרכבים מגוונים בהתאם לחומרת התיק. כך באמצעות שופט אחד, שלושה או חמישה שופטים. בדיונים משתתפים גם קצינים שאינם משפטנים אבל הינם בעלי זיקה ליחידה בה בוצעה העבירה.

    בית דין צבאי

    טיפולי עורך דין צבאי

    עו"ד צבאי, מייצג חשודים בעבירות פליליות במסגרת השירות הצבאי. בין היתר, עריקות, נפקדות, עבירות נשק, סמים, עבירות מין והטרדות מיניות ועוד. כן, הוא מטפל בנושאים אחרים דוגמת פטור משירות צבאי, הליכי הדחה, השעיה והעברה מתפקיד ועוד. לכל חשוד יש זכות לייצוג של עורך דין היכול לסייע רבות בסיטואציות מורכבות. אחת המשימות העיקריות היא סגירת תיק למניעת רישום פלילי העובר גם לאזרחות והמהווה כתם רציני על ניהול חייו העתידי.

     

    "עדן זינו – משרד עורך דין" הינו בעל מוניטין בתחום המשפט הצבאי. מנהלת אותו פרקליטה בעלת ידע רב וניסיון בתחום המשפט הצבאי השונה רבות מהאזרחי. היא רכשה את הידע מלימודים והשתלמויות וקבלה הסמכה לעסוק בכך. המשרד הינו בעל תשתית מעולה ומאפשר טיפול מטבי בחיילים וקצינים שנקלעו לסיטואציות פליליות מורכבות. הסיוע אמנם טכני, אבל גם מוסיף שקט נפשי לחשוד ובני משפחתו.

     

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support