ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    אחזקת נשק

    אחזקת נשק לא חוקי הינה עבירה חמורה על פי החוק. חוק העונשין מגדיר נשק ככלי המסוגל לירות קליעים וכדומה, בנוסף, חומרים מזיקים לאדם, חומרים דוגמת תחמושת פצצות ורימונים ועוד. קיימות עבירות נשק מסוגים שונים ונקבעים עונשים לגבי כל אחת מהן. מומלץ לערב עורך דין פלילי מנוסה, מיד כאשר מתברר כי החשוד נעצר בנסיבות של אחזקת נשק לא חוקי. "עדן זינו – משרד עורך דין" עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    אחזקת נשק – מסוגים שונים

    אחזקת נשק עלולה לסבך את החשוד במאסרים לתקופות ארוכות. ניתן למצוא עבירות נשק לפי הקטגוריות הבאות – על פי סעיף 144 לחוק העונשין.

    1. החזקת חלקי נשק, אבזר או תחמושת – ענישה עד 3 שנות מאסר
    2. רכישת או החזקת נשק ללא רשות לכך – עבירה מסוג פשע – ענישה עד 10 שנות מאסר.
    3. נשיאה או הובלה של כלי נשק בלא רשות – ענישה עד 10 שנות מאסר.
    4. ייצור, ייבוא, סחר או כל עשיית עסקת אחרת בנשק הכוללת העברת נשק מיד ליד בין בתמורה או בחינם ללא רשות – ענישה עד 15 שנות מאסר
    5. מכירת נשק ללא רישיון – עד 15 שנות מאסר. אם המוכר סבר כתוצאה מבדיקה רשלנית, כי הקונה הינו בעל רישיון כדין להחזקת נשק – ענישה עד 3 שנות מאסר.

    אחזקת נשק

    טיפולי עורכי דין

    עורכי דין פליליים מובילים וכן, עורכי דין צבאיים, מתמחים בייצוג עבריינים או חשודים באזרחות ובצבא המחזיקים נשק שלא ברשות או סוחרים בו. הם יכולים לסייע בעת מעצר, בעת שימוע לפני הגשת כתב אישום, בייעוץ לקראת חקירה במצ"ח או במשטרה האזרחית ועוד. הסיוע שלהם מוסיף שקט נפשי לאלו שנקלעו לסיטואציה מעיקה ומורכבת זאת.

     

    "עדן זינו – משרד עורך דין" הינו בעל מוניטין בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. מנהלת אותו פרקליטה אשר מתמחה במשפט הפלילי האזרחי ובמשפט הצבאי, שכידוע, דן רק בעבירות פליליות. היא בעלת הכשרה מתקדמת והסמכה מקצועית בכל אחד מהתחומים הללו. ברשותה ניסיון מצטבר, המגיע ממתן שירות מקיף ללקוחות שונים לאורך השנים.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support