ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    ייעוץ לפני חקירה

    ייעוץ לפני חקירה הינו זכות בסיסית המוקנית לחשוד בעבירות פליליות. הוא מוזמן למשטרה עקב ראיות שהצטברו כנגדו בעת חקירה סמויה או כשנעצר במהלך ביצוע עבירה פלילית. צריך לציין, כי כל חקירה כזאת מצולמת ומוקלטת וכל הנאמר בה יכול לשמש כראיות בעת דיון בתיק בבית המשפט. משום כך, מעורבות של עורך דין בהליך, הינה חיונית. "עדן זינו – משרד עורך דין" עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    ייעוץ לפני חקירה – כוללת תדרוך מקיף

    ייעוץ לפני חקירה יכול לסייע רבות בכל מה שנוגע להליך החקירה ובמיוחד לגבי מה כדאי לומר בה, ממה להימנע, או שמירה על זכות השתיקה. עורך הדין גם יתדרך לגבי הדינאמיקה של החקירה. הוא יסביר שעל הנחקר להתנהג בטבעיות ובנימוס ולא להתלהם ולעורר פרובוקציות. הוא יבהיר לו שהחוקרים עלולים להשתמש בשיטות חקירה שונות לצורך יצירת לחץ עליו. הרצון שלהם הוא להוציא ממנו הודאה בכל מיני שיטות כדי להתקדם בתיק  ולהפליל אותו. קיימים מקרים, בהם החשוד נקלע לסיטואציה הזאת בפעם הראשונה ואינו יודע איך להגיב אליה. במיוחד כאשר הוא ביצע עבירות פליליות קלות בגלל מצב כלכלי קשה, לחצים נפשיים, מאחר ומישהו הדיח אותו בזדון או ברמייה לכך ועוד.

    ייעוץ לפני חקירה

    חשיבותו של הייעוץ

    חשיבותה של עורכת דין פלילית היא בכך שהיא מיידעת את הלקוח מראש על מה שממתין לו בחקירה. כך הוא יהיה ממוקד והביטחון העצמי שלו יעלה. חשיבות עורך הדין רבה גם לאחר סיום החקירה כמו בעת עריכת שימוע בפרקליטות בטרם הגשת כתב אישום על ידה.  בנוסף, במקרה והתיק עדיין תלוי ועומד אז עורך דין יכול לבקש לדעת מה גורלו, לבקש  סגירתו ומחיקת הרישום הפלילי וכדומה.

     

    "עדן זינו – משרד עורך דין", הינו בעל מוניטין רב בתחום. מנהלת אותו מומחית למשפט פלילי אשר רכשה ידיעותיה בלימודים במוסדות מובילים ובנוסף, בהתמחויות ובהשתלמויות בהיבטים שונים של התחום. הניסיון מגיע ממתן שירות מקיף ללקוחות רבים לאורך השנים. היא תשמח להעמיד את התשתית המעולה במשרדה ואת יכולותיה המוכחות וכישוריה לכל לקוח נזקק.

     

     

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support