ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    ייצוג מקצועי בבית הדין הצבאי

    חקירה צבאית בבית הדין, היא מורכבת ובעלת השפעה גדולה על שמו הטוב של החייל שנשפט. על מנת שיהיה אפשר לעבור את ההליך בצורה טובה, מקצועית וללא כל עכבות – על החייל ומשפחתו לשכור את שירותיו של עו"ד צבאי שייצג אותו וידאג לסייע לו באופן ברור ומדויק על מנת שהוא יוכל לטהר את שמו ולהגיע לתוצאות טובות. בבחירת עורך הדין חשוב לברר מה היא התמחותו. לכל עורך דין יש התמחות אחרת ולכן בבחירה, רצוי לשאול האם יש לו ניסיון ועבודה מקצועית עם חיילים. משרדה של עדן זינו עורכת דין מתמחה בעיקרה בדינים צבאיים המון שנים, ויכולה לספק עבורכם הגנה משפטית, ייעוץ והכוונה. החל משלב החקירה המורכבת ועד לשלבים משפטיים ארוכים ומייגעים.

    ייצוג מקצועי בבית הדין הצבאי

    ייצוג חשוב

    כאשר חיילים נשפטים בדין צבאי, עליהם לפנות לעו"ד צבאי שייצג אותם. ללא ייצוג מתאים, עם עורך דין שמתמחה בתחום הצבאי, יהיה מאוד קשה להשיג את מבוקשכם. עורך דין בקיא בדין צבאי יכול לשנות באופן משמעותי את התוצאה לטובת החייל ולאף להגיע למצב של אי הגשת כתב אישום נגדו. מה תפקידו של עורך הדין? מלבד הייצוג, שהוא קריטי וחשוב כשלעצמו, הוא פועל מול המערכת הצבאית, דואג לסייע לחייל לעבור בין היחידות השונות בצה"ל, להעלות או להוריד פרופיל ועוד. ייצוג מתאים יכול לחסוך לכם גם הרבה מאוד זמן, לחצים ומתחים וגם כסף.

     

    העבירות של חיילים בצה"ל

    הרבה חיילים לא מודעים בכלל אילו עבירות יכולות להוביל אותם לבית הדין הצבאי. בין העבירות הידועות והמוכרות שרבים מהחיילים נשפטים עליהם הם: האשמה בנפקדות, עריקות, שימוש בסמים, סחר סמים, גידול סמים, עבירות שונות בנשק, עבירות אלימות, ייצוג בחקירות מצח ועוד. חומרת הענישה משתנה מאוד לפי כמות העבירה. כך שאם חייל השתמש בסמים, הענישה שהוא יקבל תשתנה בהתאם לכמות השימוש בסם. בעבירות אחרות, כמו עריקות, עו"ד צבאי בוחן את הענישה בהתאם לתקופת העריקות. במקרה הזה יכול להיות שחייל לא התייצב לשירות מנסיבות אישיות או בריאותיות. עדן זינו עורכת דין בעל ניסיון בלווי חיילים בבית הדין הצבאי שנים רבות, ומלווה אותם לאורך כל הדרך עד לאי הגשת כתב אישום.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support