ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    עורך דין לענייני תעבורה

    זכותו של כל אדם במדינה לבקש רישיון נהיגה. במדינה חופשית היינו רוצים שכל אדם יוכל לנהוג ככל שנפשו חפצה בכך, אך עקב המחירים החברתיים העשויים להיות לנהיגה לא מפוקחת החליטו רוב מדינות העולם לחייב את כלל האזרחים במספר תנאים, שכאשר יתקיימו יוכלו אותם אזרחים לממש את זכותם לנהוג בכבישים בכלי רכב ממונע. הכביש הינו מקום מסוכן, ולמרות שרובנו נוסעים מדי יום בכבישים, ולמזלנו ככל הנראה לא נחזה  בתאונה, רוב הסיכויים שבמהדורת החדשות, נשמע על לפחות תאונת דרכים קטלנית אחת במיקום כלשהו ברחבי הארץ. פעמים רבות יתרחשו התאונות מסיבות טכניות, תקלות וכבישים מסוכנים. אך פעמים רבות התאונות הן מעשיי ידי אדם, למרות שאינן בכוונה, הגורם האנושי הוא זה שמוביל לתאונה ולפציעה (או חלילה גרוע מכך) של אנשים רבים.

    בספר החוקים הישראלי ישנן עבירות תנועה רבות ומגוונות, וזאת מכיוון שיש פעולות רבות שנהגים יכולים לבצע ויסכנו את בטיחותם של שאר משתמשי הדרך. בין העבירות נוכל למצוא נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה תחת השפעת אלכוהול, אי ציות לרמזורים וכדומה. ביצוע עבירות תנועה, יביא עימו עונשים בדרגות חומרה שונות אשר יתאימו לחומרת עבירת התנועה שבוצעו, כפי שמתרחש בעבירות פליליות. בין אפשרויות הענישה הקיימות ישנן פסילת רישיון הנהיגה, חובת מעבר המבחנים העיוניים והמעשיים שוב, ואף שלילת רישיון נהיגה של אותו עבריין תנועה לצמיתות.

    לכן, כאשר אדם מואשם במעבר על חוקי התנועה, אם ברצונו לערער על כך, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני תעבורה, אשר בקיא בתחום המשפטי של דיני התעבורה וסייע ללקוחותיו להתגבר על האשמות דומות בעבר. עורכת הדין עדן זינו שהינה מוסמכת במשפט הפלילי ובדיני הצבא והתעבורה, תוכל לסייע לכם במקרה שכזה תוך ליווי מקיף ואיכותי. היא בקיאה בדיני התעבורה ועובדת בשיתוף עורכי דין נוספים על מנת להשיג ללקוחותיה את התוצאה המיטבית, בסופו של ההליך המשפטי נגדם. עו"ד זינו זמינה לפנייתכם ותשמח לסייע וללוות אתכם החל מרגע הגשת התלונה ופתיחת החקירה, ולכל אורך הדרך וההליך המשפטי שעשוי להתנהל בנושא.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support