ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    נהיגה ללא רישיון

    כאשר נהג עובר על חוקי התנועה הוא צפוי להיענש, שכן הינו מסכן את עצמו ואת יתר הנהגים בכביש. חומרת הענישה תלויה בחומרת העבירה שביצע כמובן, שכן ישנן עבירות כמו נהיגה מעל המהירות המותרת, אשר יכולות לסכן נהגים אחרים, אך ישנן עבירות אף יותר חמורות כגון נהיגה תחת השפעת אלכוהול אשר טומנות בחובן פוטנציאל סכנה גדול וממשי מאוד. לכן, עבירות מסוג זה יגררו עימן חובת ענישה חמורה בהרבה לדוגמה פסילת רישיון הנהיגה וחובת מעבר המבחנים העיוניים והמעשיים בשנית, או אף שלילת רישיון הנהיגה של אותו עבריין תנועה- לצמיתות.

    הזכות לנהוג בכלי רכב ממונע, עומדת לכל אזרח ואזרחית ישראלית, וכמו כן לאלו המגיעים ממדינות אחרות ולהם רישיון נהיגה רשמי ממדינתם בתוקף. כדי להשיג את אותו רישיון נהיגה נכסף, בדרך כלל מחויבים המבקשים במעבר מבחנים עיוניים של חוקי התנועה (בהתאם למדינה) וכן מבחנים מעשיים, על מנת לוודא כי אותו אדם מכיר את החוקים, ויחד עם זאת מסוגל לנהוג בצורה זהירה ובטוחה, ולא לסכן את שאר הנוסעים ברכבו וברכבים האחרים שמסביבו. לעיתים אף ישנה חובה לנהוג מספר חודשים עם נהג מוסמך וותיק יותר, על מנת שתקופת ההתחלה של הנהג הצעיר תעבור בצורה המיטבית.

    לצערנו, ישנם אנשים המבצעים עבירות תנועה בכל יום, כמו למשל נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון, נהיגה במהירות מופרזת ואי ציות לחוקי התנועה כגון חציית צומת ברמזור אדום וסיכון נהגים אחרים והולכי רגל. אדם אשר מואשם במעבר על חוקי תנועה, יועמד לדין בגין ביצוע אותן עבירות ויקבל את עונשו. אם אתם מואשמים בעבירת תנועה מומלץ להיעזר בסיוע משפטי מקצועי של עורכת דין המכירה היטב את דיני התעבורה בישראל, ולה ניסיון רב בסיוע ללקוחותיה בנושאים דומים למקרה שלכם. עורכת דין עדן זינו, בוגרת תואר במשפטים בדגש על תחום המשפט הפלילי, מתעסקת בנושאי תעבורה וצבא וכן בתחום המשפט הפלילי שנים רבות, בשיתוף פעולה עם עורכי דין בכירים אחרים. תוכלו לפנות היום לעו"ד זינו על מנת לקבל ייעוץ משפטי בנושאי תעבורה ולהתגבר על ההאשמות כלפיכם. עו"ד זינו תלווה אתכם לכל אורך הדרך במקצועיות ובאופן בלתי מתפשר- עד לתוצאה הרצויה.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support