ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    שימוש בטלפון בזמן נהיגה

    חוק התעבורה ותקנותיו קובעים כי חל איסור על שימוש בטלפון בזמן נהיגה כיום מערכת החוק בישראל משקיעה רבות בכל הנוגע לאכיפת החוקים והתקנות בכללן גם שימוש בטלפון בזמן נהיגה. המשטרה דואגת שכוחות משטרה יסתובבו בכבישים ויעקבו בדקדקנות אחרי כל עבריין תנועה שמבצע עבירה זו. לעיתים עבירה זו גורמת לאובדן חיים בשל חוסר תשומת לב של רגע. המשטרה מטילה עונשים כבדים על העובר על חוק זה.  בכדי שאותם אנשים אשר עברו עבירה מסוג זה ימנעו מעונשים קשים, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה מנוסה.

     

    איך מבטלים קנס על שימוש בטלפון בזמן נהיגה
    ראשית אם מדובר בעבירה מסוג של שימוש בטלפון בזמן נהיגה, עליכם לדעת כי יתכן ואולי אתם מצולמים. משום כך, עליכם לשכור בהקדם את שירותיו של עורך דין תעבורה המומחה בתחום זה. בשנים האחרונות ישנה אכיפה גדולה מאוד בכל נושא שימוש בטלפון בזמן נהיגה. המשטרה מצוידת באמצעים טכנולוגיים משמעותיים אוכפת בכל יום את הנושא, ניתן לבטל קנס כזה אך יש לכך סייגים למשל האם יש עבירות קודמות או שזו עבירה ראשונה.

    ניסיון עורך הדין
    שימוש בטלפון בזמן נהיגה, הוא דבר חמור מאוד. עו"ד תעבורה מקצועי ומנוסה יוכל לתת לכם מענה ולסייע להקטין את הנזק.

    מרבית הלקוחות יבחרו עורך דין על פי המלצות ממכרים, חברים וקרובי משפחה. אחת הטעויות הנפוצות בעניין זה הינה בחירת עורך הדין הראשון או פנייה לעורך דין אשר הינו חבר או מכר, גם אם התחום המבוקש לכם, הוא לא התחום המרכזי בו הוא עוסק. בהליך הבחירה חשוב לשים דגש על אמינות, מקצועיות, ידע, ניסיון ודבר נוסף שיכל לעזור לכם הינם המלצות  מלקוחותיו של עורך הדין.
    המטרה המרכזית היא להביא לתוצאה המיטבית ביותר עבורכם, אל תתפשרו על פחות מהטובה ביותר.
    למשרד עורכי הדין עדן זינו ניסיון רב בתחום בדיני צבא, התחום הפלילי, דיני תעבורה ועוד תחומים אז חייגו כבר עכשיו ל-0507677338 למידע נוסף.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support