ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    סוגיות משפטיות במצבים מורכבים

    אדם אשר עולה החשד כלפיו על שביצע עבירה על החוק עלול למצוא את עצמו נלקח אל מעצר ימים על מנת שהחקירה כנגדו תושלם ובזמן זה הוא יהיה במקום שידוע עליו ולא יוכל לשבש את מהלך החקירה ומציאת הראיות כנגדו. כשמו כן הוא – מדובר במעצר שמוגבל במספר הימים שמותר להחזיק במהלכם את העצורים ולכן ניצב אתגר של ממש בפני חוקרי המשטרה – להשלים את החקירה שעל הפרק ולהבין בדיוק האם העצור צריך להשתחרר או שמא הוא עומד בפני הגשת כתב אישום. מטרה נוספת של מעצר מסוג זה הוא מניעת ביצוע עבירות נוספות על ידי אותו עצור.

    מה נוהל העבודה של מעצר ימים?

    מי שנלקח למעצר מסוג מעצר ימים כבר שעה במעצר הראשוני של 24 שעות על מנת להבין האם הוא אכן עלול להיות המואשם במקרה זה או אחר או שלא. באופן כללי מי שמאשר ומתיר לעצור אדם למשך כמה ימים הוא שופט פלילי למרות שבאופן פורמלי גם המשטרה יכולה להחליט על כך ולבצע. במידה ואדם שנחשב בעבירה אכן עומד בפני הליך פלילי יוצא כנגדו צו מעצר על מנת שהחוקרים יוכלו להמשיך בחקירה וכך להתקדם ולדעת טוב יותר האם העצור שברשותם הוא אכן זה שצריך להגיש נגדו כתב אישום. שופט ייתן את צו המעצר לאחר שיוצגו בפניו חומרי החקירה והוא ישתכנע בצורך למעצר.

    מה עושים בעת מעצר?

    מי שמוצא את עצמו מובל למעצר במשטרה, ללא קשר לעניין אשר בגינו בוצע המעצר צריך לפנות אל עורך דין פלילי כמה שיותר מהר על מנת שייצג אותו ויסביר לו בדיוק במה דברים אמורים ומה המשמעות של כל מה שקורה. מעצר ימים כאמור הוא כבר שלב מתקדם יותר מאשר מעצר ראשוני רגיל ולכן יש חשיבות שיהיה בתמונה עורך דין פלילי שילווה את העצור, יסביר לו את המשמעויות ויגבש את אסטרטגיית הפעולה המתאימה.

    עורכת הדין עדן זינו מציעה מגוון שירותים משפטיים פליליים ובכלל זה ליווי ושחרור ממעצב. כל לקוח יקבל יחס אישי בהתאם לנתונים האישיים שלו.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support