ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    נושא חשוב ומהותי שמהווה חלק בלתי נפרד מהחיים

    במדינה קטנה כמו ישראל הנושא של שירות צבאי הוא נושא חשוב ומהותי שמהווה חלק בלתי נפרד מהחיים של רוב אזרחי המדינה. בנוסף לכך יש לא מעט אנשים שמוצאים את עצמם במאבק מול הצבא או משרד הביטחון בשל נושאים כאלה ואחרים ונדרשת להם עזרה. הכתובת שלהם היא עורך דין לענייני צבא שמכיר לא רק את ההתנהלות של צה"ל אלא גם מכיר את מערכת המשפט הצבאית שהיא סבוכה ומורכבת וגם שונה באופן מהותי ממערכת המשפט האזרחית. עורך דין זה יכול ללוות חיילים, קצינים, נגדים, משרתי מילואים וגם אזרחים עובדי צה"ל בכל עניין שמתעורר אצלם מול הצבא.

    מתי עורך דין לענייני צבא יכול לעזור?

    אנשים רבים יכולים למצוא את עצמם נתבעים על ידי הצבא או תובעים אותו בעצמם. הדוגמה המוכרת ביותר היא ערעור על דחיית הבקשה להכיר באדם זה או אחר כנכה צה"ל ובעתם כל עבירת על החוק שמתבצעת במהלך שירות צבאי תהיה כזאת שדורשת נוכחות צמודה של עורך דין לענייני צבא – אי התייצבות לגיוס, שימוש בסמים, התנהגות שלא על פי כללי הצבא או הקוד האתי וכמובן שימוש לא נכון בנשק ופגיעה בגוף או בנפש של האחרים. עורך דין צבאי חייב להיות נוכח על מנת לייצג את הלקוח שלו ולוודא שהזכויות שלו נשמרות מול גופים עצומים כמו הצבא ומשרד הביטחון.

    הידע הייחודי של עורכי דין צבאיים

    מי שעובד בתור עורך דין לענייני צבא יהיה בעל ידע מרשים של שתי מערכות משפט נפרדות ושונות זו מזו – זו האזרחית החלה על כלל אזרחי המדינה וזו הצבאית שאליה כפופים המשרתים בשירות סדיר, חובה, קבע, מילואים וגם אזרחים עובדי הצבא. על מנת לייצג בצורה נאמנה ומקצועית לקוחות מול הצבא חייב להיות זה עורך דין צבאי מוסמך בעל ידע נרחב וניסיון רב ככל האפשר, מה שיבטיח עצות והמלצות מעולות להתנהלות בכל מצב.

    מחפשים עורך דין צבאי? עו"ד עדן זינו היא הכתובת שלכם, עם ניסיון רב בתחום, ידע מרשים ומתן שירות מקצועי מעולה לכל לקוח.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support