ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    מה ניתן לעשות במקרים של צורך בייצוג משפטי?

    הסתבכתם בתיק פלילי מאוד מורכב, ולא יודעים איך להתמודד איתו? היום, בעידן שבו יש ייצוג משפטי על ידי עורכת דין פלילית – אין צורך לחשוב. ניתן פשוט לאתר את עורכת הדין הרלוונטית לכם, ולהתחיל תהליך. במה היא יכולה לסייע לכם? קודם כל בייצוג מול המשטרה. לאחר מכן מול רשויות התביעה וערכאות בבית המשפט בכל הארץ. עורכי דין עם ההתמחות הפלילית יכולים לייצג מקרים קלים ועד למקרים קשים, בין אם מדובר באנשים נורמטיביים שהסתבכו עם החוק וללא עבר פלילי, לבין אחרים המשויכים לארגוני פשיעה כבדים. כל עורך דין שתחברו שילווה אתכם לאורך הדרך, יהיה נאמן לגרסה שלכם וייתן לכם שירות ולווי צמוד בכל השלבים של החקירה המשטרתית שהיא כשלעצמה לא כל כך פשוטה. בהמשך הוא גם יתלווה לשלבי השימוע, בזמן הגשת כתב האישום ועד לצורך ערעור. עדן זינו עורכת דין מתמחה בפלילים ומלווה לקוחות רבים שהסתבכו עם החוק בין אם ברצון ובין אם בטעות, ומייצגת אותם על הצד הטוב ביותר עד לחפותם.

    תחומי אחריות ועיסוק

    תחום פלילי נחשב לתחום מאוד רחב. לכן בעת בחירת עורכת דין פלילית, כדאי שתוודאו שהיא מתמחה במה שאתם מעוניינים שהיא תייצג אתכם. חשוב גם לברר אם יש לה ניסיון מוצלח בעברה, ואף לדרוש לשמוע ולראות חומרים על זה. הניסיון שלה הוא חשוב בכל תהליך פלילי. מה הם תחומי האחריות שנתונים בידיהם של עורכי דין פליליים? יש לא מעט. החלק הראשון הוא ייעוץ לפני חקירה משטרתית. מה הכוונה? עורכת דין מלווה את לקוחותיה ונותנת להם ייעוץ משפטי במהלך חקירה משטרתית שנובעת עקב העבירה הפלילית שלכאורה ביצעתם. בהמשך, הם ייתנו להם ייצוג בהליכי מעצר בבתי המשפט, יטפלו בהערכות מעצר ושחרור בערבות. בהמשך, במידת הצורך ולפי התקדמות התיק, הם גם יטפלו בערעורים לבית המשפט העליון ועוד.

    כיצד לדעת אם בחרנו נכון?

    בחירת עורכת דין פלילית לטיפול בעבירה הפלילית שביצעתם היא קריטית, תעשו זאת בצורה נבונה, תבררו לגבי ניסיון וידע ותתחילו תהליך. עדן זינו עורכת דין מלווה לקוחות רבים שביצעו עבירות פליליות וסייעה להם, בזכות ניסיונה הרב, להגיע להסדרים טובים ולהפחתת העונש.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support