ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    מהם המקרים החריגים בהם גיוס לצבא אינו חובה?

    מעוניינות לקבל פטור מהשירות הצבאי בשל נישואים או היריון? למרות שיש חובה על נערות לשרת בצה"ל, יש מספר סעיפים חריגים שמאפשרים להם פטור והם: סיבות דת, נישואים, הירון ומצב משפחתי/רפואי. אם נכנסתן להיריון או התחתנת במהלך תהליכי המיון, יש חוק שפוטר את התגייסותכן עקב נישואים או היריון. מדובר על חוק שתקף אך ורק לחיילות ולא כלפי גברים. כלומר, אם גבר נישא, הוא אינו יכול לקבל פטור מהשירות. מה כן? חיילים שנישאו יכולים לקבל סיוע ת"ש. הנערות שקיבלו את הפטור בשל הסיבות הללו, יכולות במקביל להחליט שהן רוצות להתנדב לצה"ל, למרות הפטור שניתן לה. זה אפשרי. על מנת שתוכלו לקבל הפרטים המלאים על פטור מהשירות בשל נישואים או היריון על הצד הטוב ביותר, עליכם לפנות לעורך דין מקצועי שילווה אתכם בתהליך, ויוכל לייעץ לכם איך לעשות את זה נכון. עדן זינו עורכת דין מטפלת בתיקים מהסוג הזה הרבה מאוד שנים. היא מתמחה בדיני צבא ויודעת את כל הפרטים הקטנים הכוללים: אילו מסמכים להגיש, מתי ואיך ניתן לפעול מול הגורמים הרלוונטיים.

    איך עובד תהליך השחרור מצה"ל לחיילת שנכנסה להיריון?

    חיילת רווקה שנקלטה להיריון במהלך שירותה הצבאי וגילתה זאת לאחר בדיקת של רופא יחידה. עליה לבצע בדיקות מקיפות, לאסוף את כל המסמכים הרלוונטיים המעידים שהיא נכנסה להיריון במהלך השירות, כשהיא רווקה ובמידה וכל המסמכים יהיו ברשותה היא תוכל לקבל פטור משירות צבאי. מה קורה כאשר החיילת לא מעוניינת לקבל את הפטור? אלו גם מקרים שיכולים לקרות, בשל הרצון הרב לשרת את מדינת ישראל ולסיים את השירות על פי החוק. אם יש מצב מהסוג הזה, חייבת להתבטל עילת הפטור. כלומר, יציעו לחיילת אפשרות לעבור הפלה. זו תהיה המלצה שתינתן על ידי עובדת סוציאלית ותקבל מימון מלא על ביצוע ההפלה על ידי הצבא. במידה והיא תחליט שלא לבצע זאת, היא תהיה חייבת לקבל פטור מהשירות.

    פטור מצה"ל מצריך התייעצות משפטית

    כאשר עומדת בפניכם הסוגיה של פטור משירות צבאי, עליכם לפנות לעורך דין כדי לקבל הדרכה, מידע ולווי צמוד כדי שבכל מצב, לא תעברו את התהליך לבד. עדן זינו עורכת דין בעלת ניסיון רב בלווי חיילות בתהליכים שונים, כמו גם בהגשת פטור מהשירות בשל נישואים או היריון.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support