ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    מהי ההגדרה של מי שעצור למשך 24 שעות?

    ביצעתם עבירה ונעצרתם? יכול להיות אפילו שהשוטרים לקחו אתכם לחקירה 24 שעות והוגדרתם כחשודים. הזמן שבו אתם שוהים במעצר – נקרא על פי החוק – מעצר ימים. למשטרה במקרה הזה ישנה סמכות לבצר מעצר ראשוני שלא יעלה מ-24 שעות. במידה ויש צורך בהארכה, על המשטרה להגיש צו מעצר מבית משפט ולהמשיך את המעצר שלכם. במידה והשופט נתן צו, תצטרכו להישאר במעצר לצורך חקירה עוד מספר ימים. במידה והשופט מתן צו מעצר, אבל לא נכחתם בזמן מתן הצו, זכותם לבקש להתייצב פעם נוסף מול השופט ולבדוק את הנושא של הצו. הוא אינו יכול לתת לכם צו ללא נוכחותכם, תעמדו על זה. עדן זינו עורכת דין היא מנוסה ומקצועית בלווי לקוחות שנעצרו בשל כל מיני סיבות, ונאלצו לעבור חקירה. תוכלו להתייעץ איתה לאורך כל הדרך, לבדוק את האפשרויות העומדות בפניכם ולהשיג את מה שאתם זקוקים לו בשלב הנוכחי ובהמשך.

    ייצוג של עורך דין – כיצד זה עובד?

    אחרי שהשוטרים עצרו אתכם למשך 24 שעות, מגיע לכם ייעוץ של עורך דין כדי לדעת מה אתם עושים מעתה ואילך. יכול להיות מאוד שמעצרכם יוארך במסגרת של חוק מעצר ימים, עד שהמשטרה ובית המשפט יקבלו החלטה שאין צורך להשאיר אתכם המעצר. כדי שתוכלו לשהות במעצר בזמן קצר וגם לדעת איך להתנהל נכון מול הגורמים המדיניים, עליכם לפנות לעורך דין מקצועי שילווה אתכם לאורך כל התהליך, מרגע המעצר ועד לשחרורכם. רבים מבין הנעצרים לא עושים זאת, ונגררים לתוך מעצרים ארוכים. אל תחכו לרגע האחרון, מהרגע שנעצרתם, מומלץ לבקש מהמשפחה או לפנות לעורך דין שכבר סייע לכם בעבר, כדי לסייע לכם במצב הנוכחי איתו אתם מתמודדים.

    היתרון של עורך הדין בטיפול נושא זה

    בדיון של מעצר ימים, חשוב להיוועץ עם עורך דין איכותי ומנוסה. אחד שיודע לנווט את הספינה לצד שלכם ומול בית המשפט. הוא יידע לשאול את השאלות הנכונות ואף להביא לשחרורכם. בנוסף, גם לאחר הטענות של עורך הדין, בית המשפט יכול לבקש הארכה של המעצר שלכם לעוד 15 ימים ואף ל-30 ימים. כדי שתוכלו להימנע מכך, עורך דין טוב יקצר לכם את התהליך. עדן זינו עורכת דין מתאימה בדיוק לטיפול בנושא הזה, היא בעלת ניסיון וידע רב וייצגה לקוחות רבים שנעצרו והתצטרכו לייצוג משפטי מהיר, איכותי ויעיל.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support