ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    בעיות רפואיות עקב השירות – איך מתמודדים איתן?

    נפגעתם בשירותכם הצבאי? רוצים להגיש תביעה בעקבות מצבכם הבריאותי? היום ניתן לתבוע את משרד הביטחון לצורך קבלת פיצוי והכרה במצבכם. כדי שתוכלו לעבור את התהליך נכון, עליכם לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני צבא שיעזור לכם להגיש בקשה לבית הדין למשרד הביטחון בצורה מקצועית ויסודית, כך תוכלו להבטיח שתקבלו את כל מה שמגיע לכם. הגשת התביעה נעשית על ידי טופס תביעה מסודר, על גביו תוכלו למלא את הפרטים האישיים שלכם אודות הבעיה שאתם מתמודדים איתה, למשל: בעיה בריאותית. חשוב לצרף את הטופס למידע הרפואי שלכם, כדי להציג נתונים בבית הדין הצבאי. עדן זינו עורכת דין היא בעלת ניסיון רב בהגשת תביעה בעקבות מצבים רבים, ויכולה לסייע לכם לאורך כל הדרך, מהשלב הראשון ועד לשלב הסופי.

    בעיות רפואיות עקב השירות - איך מתמודדים איתן?

    המקרים בהם ניתן לתבוע

    תוהים באילו מקרים תוכלו לתבוע? יש לא מעט מקרים, אך כדי להיות בטוחים במאה אחוז שהמקרה שלכם כלול, כדאי לפנות לעורך דין לענייני צבא ולברר מולו. אך אם הגעתם עד לכאן, הנה מספר מקרים בהם הרבה חיילים מגישים תביעה. הם פופולריים וקורים לחיילים רבים. במקרה בו חייל נפגע בשירותי הצבאי, על פי חוק הנכים הוא זכאי לתבוע תגמולים ושיקום מהצבא. בתוך סעיפי חוק הנכים, ניתן לדעת מי יכול להגיש תביעה למשרד הביטחון ומהי המועד שלה. איך נקבעת דרגת נכות? היא לרוב מתייחס לכמה סוגי פגיעות שיכולות להגדיר את סוג הנכות שלכם, וכך למעשה יהיה ניתן לקבוע את דרגת הנכות שלכם.

     

    מגישים תביעה רק באמצעות עורך דין

    קיבלתם החלטה להגיש תביעה נגד משרד הביטחון בבית הדין, חשוב לברר קודם כל מול עורך דין לענייני צבא את השלבים ולהבין איך כדאי להיערך לזה. הגשת תביעה מהסוג הזה יכולה להיעשות באופן עצמאי, באמצעות קצינת הנפגעים. אך אם אתם מעוניינים להגיש בצורה מקצועית, מומלץ לפנות לעורך דין פלילי על מנת שתכירו גם את היתרונות וגם את החסרונות בהגשה. עדן זינו עורכת דין מנוסה ומקצועית בהגשת תביעה בבית הדין הצבאי נגד משרד הביטחון לחיילי צה"ל. ומאפשרת לכל חייל שמתמודד עם מצבים שונים, לקבל את כל המידע המקצועי והמלא.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support