ליצירת קשר, השאירו את הפרטים וניצור אתכם קשר

    בחינת הכישורים והנתונים האישיים

    שירות צבאי במדינת ישראל הוא חובה ולכן כל צעיר וצעירה מקבלים את הזימונים הנדרשים לשם בחינת הכישורים והנתונים האישיים שלהם שיכולים להשפיע על השיבוץ שלהם לתפקיד שמצד אחד יהיה דרוש ונחוץ לצבא ומצד שני יתאים להם. למרות החובה העקרונית לשרת בצבא ישנם לא מעט מקרים שבהם אפשר לקבל פטור מהצבא בצורה מסודרת וחוקית וכך בעצם לא לשרת. בפני אלה שקיבלו פטור עומדות אפשרויות אחרות ושונות וברוב המקרים הם ירצו להתנדב או להציע את עצמם לסוג אחר של שירות לאומי. חשוב מאד להשיג את הפטור בצורה מסודרת ולהקפיד לשמור את המסמכים המעידים על הפטור.

    מה המשמעות של פטור מהצבא?

    אי אפשר שלא לשים לב ששלבים רבים משלבי החיים הבוגרים דורשים לקבל אישור והוכחה על כך שאותו אזרח ביצע את החובות שלו ושירת בצבא. יש לכם משמעות חברתית ואזרחית. יחד עם זאת, מי שלא שירת בשל פטור מהצבא שקיבל – תהיה זו סיבה טובה ומוצדקת להיעדר השירות הצבאי בקורות החיים שלו. נכון להיום החברה הכללית בישראל מעודדת מאד את הגיוס לצבא ואין הרבה סבלנות וסובלנות כלפי מי שמסיבות לא מוצדקות לא שירת. מכאן שחשוב מאד להוציא פטור מסודר ולא לנסות להתחמק מהשירות. התחמקות יכולה להתפרש כניסיון להשתמט או אפילו לערוק ואין זה מתקבל בהבנה בקרב הרבה מאד אנשים בציבור שישרתו או משרתים.

    החשיבות של קבלת פטור בצורה מסודרת

    מי שקיבל פטור מהצבא יכול בעצם להמשיך את חייו על פי שיקול דעתו ועל פי המסלול שתכנן לעצמו. ברגע שיש פטור רשמי שהצבא נתן הרי שיש אסמכתא לזה שאותו אדם לא יכול לשרת מכל סיבה שהיא, סיבה שהצבא מכיר בה ככזאת שעלולה להפריע לשירות. כאשר למשל מגישים מועמדות לתפקיד תעסוקתי זה או אחר – תעודת הפטור תהיה קבילה במקום אישור על שירות ולא יורמו גבות אל מול אי הגיוס.

    חושבים שמגיע לכם פטור מהצבא? פנו אל עורכת הדין עדן זינו וקבלו ממנה את כל המידע הדרוש, לרבות ליווי לוועדה רפואית על פי הצורך.

    חברה לשיווק ופרסום חברה לשיווק ופרסום
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support